top of page

איך לקבל שכר דירה בלי שתהיה לכם דירה?

השבוע ישב אצלנו במשרד אהרן, מחנך במשרד החינוך, שבא להתייעץ איתנו מה לעשות עם הכסף שלו. הוא ישב, שתה קפה של חדר מורים וסיפר שלמרות שהמשכורת לא בשמים ושיש לו משפחה גדולה, ברוך השם, הוא ואשתו (שעובדת במשרד עורכי דין) הצליחו לחסוך כמה מאות אלפי שקלים שנצברו במשך שלושים שנות עבודה, ושהם רוצים להשקיע אותו אצלנו, במקום בו ישא תשואה יפה. אנחנו מעריכים אנשים שקולים שיודעים לחסוך, ושמחנו לשבת איתו ולחשוב איתו איפה הוא רוצה להשקיע.

אהרן רצה דירה. גם זה לא הפתיע אותנו. אנחנו לא מתווכי נדל"ן ואין לנו דירות למכור אבל אנחנו מכירים את הרצון בדירה. אנשים אוהבים נדל"ן יותר מאשר מניות: נדל"ן - זה מקום אמיתי, בתל אביב, בבאר שבע או בבית אל, שאפשר לקפוץ אחרי העבודה ולראות מה קורה איתו. יש לו ריח של צבע חדש, אפשר לגעת בו, והכי חשוב - כשאנחנו קונים דירה, אנחנו מקבלים שכר דירה כל חודש. כסף של ממש נכנס לנו כל חודש לחשבון בתור משכורת שנייה או השקעה פסיבית..

הבעיה הייתה שלא היה לו זמן לכל ההתעסקות הזו. למצוא נכס, לוודא שהוא במחיר טוב, לשפץ, למצוא שוכרים הגונים, לתקן נזילות - אהרן הוא איש עסוק. הוא מעביר הרבה מאוד שיעורים במהלך השבוע, יש לו תלמידים שצריכים אותו ומשפחה שצריכה אותו, וכל שנייה פנויה שלו מוקדשת ללימוד. רכישת דירה והשכרה שלה היא התעסקות בלתי נגמרת, הוא לא רצה את זה.

מעבר לכמות ההתעסקות סביב דירה להשקעה, הייתה לו גם בעיית מימון: הוראה חדשה של בנק ישראל ביטלה את האפשרות למשכן נכס קיים כדי להגדיל את ההון העצמי לנכס הבא (מה שנקרא 'להוציא את הכסף מהקירות'), ככה שרכישת דירה נוספת הפכה להיות מורכבת יותר.

אבל לנו, בברק השקעות, הייתה בשבילו הצעה מיוחדת - השקעה בנכסים מניבים.




נכסים מניבים

נכסים מניבים אלה שטחי מסחר שנותנים שכר דירה קבוע. זה יכול להיות מרכז מסחרי בתל אביב או קופת חולים באור יהודה - פשוט לא דירות מגורים, אלא נכסים מסחריים, שמי ששוכר אותם משלם שכירות קבועה. נכסים כאלה הם עניין יקר, ולאדם פרטי קשה לרכוש אחד לבד. ושם בדיוק אנחנו נכנסים.

הצענו לאהרן הצעה פשוטה: תלווה לנו את הכסף, שישמש אותנו לרכישת נכס מניב, ואתה תהנה מריבית חודשית - דמי השכירות - כשכמובן, בסוף ההשקעה תקבל חזרה את הקרן כולה. ובגלל שאתה מלווה לנו ולא רוכש נכס בעצמך, הסיכון נמוך יותר - כל הנכסים שברשותנו הם בעצם בטוחות לכסף שלך.

זו לא השקעה לכל אחד, ולא השקעה שעושים בקליק באינטרנט. צריך סכום כסף גבוה יחסית (החל מ600,000), צריך לשבת איתכם ולוודא שאתם מבינים איך זה עובד, לחשב עליית ערך מול תשואה מובטחת (התשואה בנכסים המניבים שלנו יותר מכפולה מזו שאפשר להשיג היום בדמי שכירות), להעריך סיכונים מול תשואות ואפיקי השקעה אחרים.

זו לא השקעה לכל אחד, אבל למי שזה מתאים לו, זה נהדר - בשנה האחרונה הצענו את הצעת ההשקעה הזו לפנסיונרים, לאנשים לקראת פרישה ולזוגות שקיבלו פתאום ירושה משמעותית, ואחוזים גבוהים מאוד (כמעט חמישים אחוזים) נכנסו והשקיעו בה.

אבל אם יש לכם, להורים או לסבא וסבתא את הכסף, והם רוצים תוספת חודשית למשכורת מגובה בבטוחות ובלי המון התעסקות - דברו איתנו. יש אצלנו עכשיו הצעה שחבל לפספס.

בשנה שעברה בתקופת הקורונה הצענו מלאי מוגבל של השקעות והוא התמלא לגמרי בתוך שבוע (!) כי זו באמת השקעה מוצלחת.



 

רוצים לשמוע עוד? צרו איתנו קשר בכל דרך שנוחה לכם: הכי נוח – מלאו את השאלון הזה ונחזור אליכם בהקדם.

גם מצוין – כתבו לנו בטופס הפניה באתר שם, טלפון וסכום זמין להשקעה ונחזור אליכם בהקדם.

אוהבים לדבר? גם אנחנו. התקשרו או ווטסאפו ליהונתן: 051-5206247


789 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page