top of page

שירות בדיקת תלושים לעובדי הוראה




כעובדי הוראה מגיעים לכם זכויות ותוספות לשכר, והן מופיעות כשורות על גבי שורות בתלוש המשכורת המסובך להפליא שאתם מקבלים.

הסיבה לתסבוכת היא דורות של הסכמי שכר, תקנונים ושינויים הבנויים זה על גבי זה כך שנוצר מצב שכדי להבין את התלוש צריך ולהשקיע זמן רב ולהתמחות בעניין. כשיצאנו לדרך עם השירות שלנו למורים, ידענו שיש הרבה טעויות בתלושים של משרד החינוך, אבל לא ידענו עד היכן הדברים מגיעים...

(תנו דעתכם לכך שבכל חודש מופקים מעל 100,000 תלושים ואין האחד דומה לחברו) מה שגילינו הוא שבמעל ל40% מהתלושים שבדקנו נמצאו בעיות מהותיות, מהותיות כל כך שתיקון שלהן גרר החזר רטרו אקטיבי של אלפים רבים של שקלים. רוצים לראות מה קורה לתלושים אחרי שמתקנים אותם? אספנו לכם כמה דוגמאות:

  1. עדכון ותק

כידוע, כדי להתקדם בדרגות השכר כעובדי הוראה צריך לצבור ותק. במקרים רבים בגלל רשלנות בעדכון הנתונים האישיים נעלמות להן שנות ותק (לדוגמה במעבר בין מעסיקים, הכרה בותק צה״ל ושירות לאומי, שליחות חינוכית בחו״ל ועוד) הנה דוגמה להפרשים שניתנו לעובד הוראה שתיקנו לו את שנות הוותק:



2. החזרי נסיעות עניין קבוצת הנסיעה מורכב מאד (כתבנו על זה בהרחבה בקבוצת הטיפים) ומורים רבים לא יודעים לבקש את שמגיע להם. הנה דוגמה למורה שקיבלה החזר רטרואקטיבי לא מבוטל על החזרי נסיעות שמגיעים לה:



3. תוספת מעונות מה שאנחנו רואים בהרבה מקרים זה שמורות יודעות לבקש את התוספת הזו (בסך 315 ש״ח לילד הראשון והשלמה ל500 לשני ילדים!) אבל מורים גברים לא תמיד מודעים לכך שהסכום הזה בכלל מגיע להם (במידה ונשותיהם לא זכאיות לו ממקום עבודתן) הנה תלוש של מורה שעבר בדיקת תלוש משכורת וביקש את תוספת המעונות שהגיעה לו:

אפשר להסתנוור מההפרש הרטרואקטיבי ששולם לו - יותר מ26 אלף ש"ח (!) - אבל אותנו דווקא מעניין התוספת החודשית שהוא יקבל מעתה והלאה. (בטור השמאלי - 315 ש״ח!) שם בדרך כלל מסתתרים הסכומים הגדולים באמת. בתיקון קטן שאנחנו עושים שישפיע קדימה על שנים ארוכות של תשלומים.




 

שירות חדש בפאזל (מבית ברק ייעוץ והשקעות) - בדיקת תלוש לעובדי הוראה!


מה כולל השירות?

  1. בדיקה מקיפה של תלוש השכר

  2. דוח סיכום מסודר הכולל את הצעדים הנדרשים לתיקון הליקויים

  3. פגישת סיכום (בזום) להצגת הממצאים


שאלות ותשובות בקשר לשירות בדיקת התלושים:


מי בודק בפועל התלושים?

מי שבודק לכם את התלושים, באופן אישי, הוא אברומי אברון, מומחה ברמה ארצית לנושא זכויות עובדי ההוראה.

כמה עולה השירות?

כמה זמן לוקח התהליך?

תוך כמה זמן מקבלים החזרים?

ומה אם לא ימצאו ליקויים?

איך מצטרפים לשירות?









1,219 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page