top of page

כמה כסף יהיה לך בפנסיה? למה בדיוק הוא יספיק?



הוא יספיק לאוכל? לדיור? יהיה איך לעזור לנכדים עם התואר או לילדים עם הדירה? לקחת את כל המשפחה לחופש בצפון? לטייל, לנוח, לחיות את החיים בצורה שנוחה לך? חישבת פעם כמה כסף תצטרך, וכמה כסף יש לך בפנסיה?


הפנסיה שלנו היא החיסכון הגדול והחשוב ביותר של רובינו. אלה אלפי שקלים שאנחנו מפרישים כל חודש, שנצברים, מושקעים והופכים להיות הכסף ממנו נחיה אחרי פרישה.


רוב האנשים יודעים שיש דבר כזה שנקרא פנסיה, ומקווים שביום שיגיעו לגיל המתאים - יחכה להם שם הסכום שהם צריכים כדי שיוכלו להזדקן בכבוד, אבל הם לא בודקים, לא משווים, ואין להם מושג מה מצב הפנסיה שלהם.


ההבדל בין שני אנשים באותו הגיל, שמרוויחים זהה, אבל לא מנהלים את הפנסיה באופן זהה - יכול להגיע למאות אלפי שקלים!


זה קורה מהמון סיבות. קודם כל, מושגים פיננסיים לא מוכרים הם דבר מפחיד. שנית, זה רחוק מאוד - אחרי הפרישה! מי בכלל יודע מה יהיה אחרי הפרישה. זה עוד המון זמן! שלישית, אנחנו סומכים על המדינה, על המעסיק או על הסוכן הפנסיוני. אבל הסיבות האלה לא משנות את העיקרון -


הפנסיה שלנו היא המון כסף, מליוני שקלים מנוהלים לכם בפנסיה, אל תתנו להם לחמוק לכם מבין הידיים!


אז מה עושים?

אסור בשום אופן להשאיר את החיסכון המשמעותי הזה בידיהם של ברירות המחדל או בידיהם של הסוכנים בעלי האינטרסים. זה הכסף שלכם, ואתם צריכים לנהל אותו בצורה המותאמת ביותר עבורכם.


תהליך הייעוץ הפנסיוני שלנו מורכב משני רכיבים שיוצרים חבילה מושלמת במיוחד עבורכם:

  • ייעוץ מקצועי ואובייקטיבי לחלוטין - יועץ מורשה ישב אתכם, ינתח את מצבכם הפנסיוני, יבחן לעומק את כל רכיבי הפנסיה שלכם (הכלי באמצעותו אתם חוסכים, חברת הביטוח, דמי הניהול, מסלול ההשקעה, ניצול הטבות המס, ניצול הטבות הקשורות למקצוע שלכם, איחוד קרנות וסידור התיק ועוד), ימליץ לכם, ויקבע אתכם לאן רוצים להתקדם.

  • מפשילים שרוולים ומבצעים! לא אתם, אנחנו... אנחנו כבר מכירים את הלקוחות שלנו, ויודעים שהם אוהבים שאנחנו עובדים בשבילם. אנחנו לא רוצים לתת לכם עוד ייעוץ שאחריו לא תעשו דבר ולכן אנחנו לוקחים אחריות מלאה ומוודאים כי כל המלצותינו יבוצעו על הצד הטוב ביותר. אתם אולי תצטרכו לעזור לנו קצת, אבל אנחנו נוביל את התהליך!

חשוב לנו להדגיש: איננו מקבלים עמלות על התהליך הזה מאף אחד: לא מחברות הביטוח, לא מסוכנים אחרים. כלום. זה מה שמבטיח לכם שאנחנו נדאג רק לכם ולאינטרסים שלכם.


אגב, אנחנו נתחיל לעבוד על התיק שלכם רק כשנשתכנע שאנחנו יכולים להגדיל לכם את הפנסיה בלפחות פי 10 ממה שתשלמו לנו. הוגן ומשתלם, נכון? אז קדימה, בואו נצא לדרך!




עזרו לי להגדיל את הפנסיה שלי!


להצטרפות לייעוץ פנסיוני התקשרו אלינו, כתבו לנו בווטסאפ או מלאו את הטופס הקצר ונציג שלנו יהיה אתכם בקשר בהקדם.



 


שאלות ותשובות בקשר לייעוץ הפנסיוני


מהו כל כך מיוחד באוביקטיביות שלכם? אני סומך על סוכן הביטוח שלי, הוא איש ישר!

כשפתחנו את המחלקה לייעוץ פנסיוני קיבלנו החלטה משמעותית מאד: אנחנו לא מקבלים עמלות מאף אחד ולכן לא חייבים לאף אחד כלום!

אנחנו לא מקבלים עמלות או תמורה כלשהיא מאף חברת ביטוח, מאף סוכן אחר, מאף גורם ביניים. אנחנו מחוייבים רק לכם!

הסוכנים הפנסיונים נתונים תחת מכבש אינטרסים זרים גדול. חברות הפנסיה מציעות להם הטבות ענק אם הם רק יעבירו אליהם יותר תיקים. מדובר על הטבות בשווי עשרות אלפי שקלים. גדולות הרבה יותר ממה שתשלמו לנו. פשוט העמלות הללו עוברות מתחת לראדאר, בלי שאתם מרגישים בהן.

בסופו של דבר מי שמשמלם על כך זה אתם: דמי הניהול שלכם גבוהים יותר כשאתם עובדים כך.

מי יהיה היועץ שלי? מה ההכשרה שלו?

מה כולל התהליך?

אני מורה, האם בכל זאת יש לי מה לבדוק בפנסיה?

אין לי כסף עכשיו לשלם על משהו שאת החיסכון עליו אראה רק בעוד 30 שנה!

מה דעתכם על ביטוח מנהלים?


991 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page