top of page

צוואה וייפוי כח מתמשך



העיסוק בצוואות, בירושות ובמה קורה לכסף שלנו ושל יקרינו אחרי 120 הוא קצת מפחיד ומודחק, שאנחנו נוטים לא לעסוק בו מחשש לעין הרע או למזל רע.

הדיבור על הנושא גם מדגיש את היותינו זמניים כאן בעולם ומזכיר לנו שאנשים שאנחנו אוהבים לא יחיו לצידנו לנצח.

אבל כך היא דרכו של עולם. המוות קיים, וגם אליו, כמו לכל דבר בחיים, צריך להיערך, להתכונן, לבטח את עצמנו ולנקוט מראש בצעדים שיעזרו למשפחות לא לקרוס - גם מבחינה כלכלית וגם נפשית.

הקדמת תרופה למכה

לאובדן נפש, מעבר לכאב הגדול, יש משמעות כלכלית ונפשית מורכבת מאד עבור המשפחה.

שאלת חלוקת הרכוש בין היורשים יכולה לצערנו לעורר רגשות עזים ולהציף מתחים שלצערנו יכולים לפרק את המרקם המשפחתי. בין כתלי בתי המשפט לענייני משפחה מתנהלים מדי יום ביומו מאבקים של יורשים הנוגעים לסכסוכים מורכבים בענייני ירושה וצוואה, מקרים בהם בני המשפחה לא מגיעים להסכמה. מאבקי ירושה שכאלו עלולים לגרום למתח בתוך המשפחה, למאבק כלכלי יומיומי בין בני זוגם של היורשים, ילדיהם ובני משפחה אחרים. מאבקים משפטיים אלו גובים מחירים גבוהים, גם כלכליים וגם נפשיים ועלולים לגרום להוצאות משפט כבדות, נתק משפחתי, טינה ועוגמת נפש רבה.

ייפוי כח מתמשך - צוואה עד 120

לצערנו, גם במשפחות מלוכדות ומגובשות יכולות להיווצר בעיות מורכבות, ולא רק אחרי 120 אלא עוד בחיים.

כך הוא הדבר לדוגמה בסוגיית ייפוי הכח המתמשך - מסמך משפטי חשוב מאין כמותו המאפשר לכל אדם מעל גיל 18 לקבוע באיזה אופן ועל ידי מי יטופלו כל ענייניו (כלכליים, רפואיים וכד׳) במידה וימצא בעתיד ח״ו במצב בו לא יוכל לטפל בכך בעצמו.

אם לא חותמים על ייפוי הכח המתמשך בצורה מסודרת בזמן, האחריות המשפטית על האדם עוברת לידי המדינה ועל המשפחה נגזר לעבור הליך בירוקרטי ממושך ומתיש על מנת להשתתף בהחלטות הנוגעות לחייו וכספו של בן המשפחה שמצבו הקוגנטיבי לא עלינו הדרדר.

מתי נכון להתעסק בכל זה?

אחת הסוגיות החשובות בעניין היא שאלת העיתוי - מתי נכון להתחיל לטפל בנושא הכבד של המחשבה על היום שאחרי 120 או על הימים בהם נאבד את היכולת לקבל החלטות בעצמנו?

בדרך כלל הכתיבה והשירותים המקצועיים בנושא מופנים לקהל מבוגר כאשר הנושא הוא כבר כמעט 'עובר לעשייתם'. לדעתינו (ולצער הלב, מנסיונינו), הנושאים האלו רלוונטיים לכל אחד ואחת מאיתנו בשלב הרבה יותר מוקדם- בין אם יש לכם הורים מבוגרים ובין אם אתם הורים מבוגרים בעצמכם.


 


על מנת להקל על קהל לקוחותינו, פנינו למספר עורכי דין במטרה להציע את השירות החשוב במחיר נמוך באופן מיוחד. האדם שנבחר הוא עו״ד משה שמעון עליו קיבלנו המלצות חמות ומי שהציע מחיר הגון ונמוך באופן משמעותי מהמקובל בשוק (30-50%).


בסבב הקודם של הרכישה הקבוצתית שנערך לפני חג החנוכה נרשמו מעל 80 זוגות ויחידים לשירות מהם קיבלנו משובים נהדרים על שירות יעיל, מקצועי ואדיב.


המעוניינים לטפל בנושאים החשובים האלו ולנצל את הההזדמנות להצטרף לשירות במחיר מוזל מוזמנים למלא את הטופס הקצר שכאן. אפשר גם להעביר לקרובי משפחה נוספים.


מעניינים בעריכת צוואה ו/ או ייפוי כח מתמשך?


מוזמנים להרשם בטופס המצורף (ללא התחייבות) ונהיה אתכם בקשר למענה על שאלות ותיאום פגישה





59 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page