top of page

למה הפכנו להיות ׳פאזל׳?



בתקופה האחרונה אנחנו גדלים.

אנחנו עוברים מתיחת פנים משמעותית, מתרחבים וצומחים, אנשי מקצוע חדשים וותיקים חולקים את המשרדים ואת המטבחון, ואנחנו שמחים להרחיב את השירות ואת העזרה שאנחנו יכולים להציע לכם.

בתוך מתיחת הפנים הזו, אנחנו גם מתחדשים בשם חדש.

חלקכם כבר איתנו כברת דרך ארוכה (עשר שנים!), חלקכם חדשים כאן, ואנחנו רוצים לספר מאיפה הכל התחיל ולמה, בעצם, אנחנו - 'ברק ייעוץ והשקעות' - מחליפים את השם שלנו ל׳פאזל׳.

אבל רגע, מההתחלה.

לפני 12 שנים ברק הס הקים את החברה בתור חברה לייעוץ משכנתאות. משפחות רצו לקבל משכנתא בתנאים טובים, ואנחנו רצינו לעזור למשפחות לחסוך ולהתקדם בצורה טובה בחיים. עזרנו בבניית התמהיל, במשא ומתן מול הבנקים ובהקלת הסבך הבירוקרטי. זו הייתה ההתחלה.



אבל אז, תוך כדי השיחה עם המשפחות והניסיון להתאים להם את התמהיל המדויק ואת המשכנתא הנכונה, הבנו שזה רק חלק מהפאזל. שזה לא מספיק: משכנתא טובה מתאימה לתכנית פיננסית טובה, ובשביל זה משפחות צריכות לבוא לקחת משכנתא כשהן כבר יודעות על הכספים שלהן, איפה החסכונות נמצאים ומהם יעדי החיסכון המשפחתיים שלהם. רצינו לעזור להן, אז הוספנו לפאזל תכנון פיננסי מקיף, שעוזר למשפחות לתכנן את החלומות שלהן ואת הדרכים להגיע אליהם.



כשמתחילים תכנון פיננסי, מבינים שיש עוד חלק של חסכונות לפאזל. חלק שנסתר בדרך כלל. אנחנו מדברים כמובן על החיסכון הפנסיוני - קופת החיסכון, הביטוח וההשקעה שתלווה אותנו לאורך החיים ותעזור לנו לחיות בכבוד כשנפרוש. הבנו שגם כאן, יש הרבה ערפל וחוסר וודאות שגורמים לאנשים לקחת החלטות שלא טובות להן, הוספנו שלושה יועצים פנסיונים והתחלנו להציע גם ייעוץ פנסיה.



חשבנו שזה מספיק. משכנתא, תכנון פיננסי ופנסיה - מקיף את כל השלבים בחיים, ועוזר למשפחות לחסוך, להתפרנס בכבוד ולקחת החלטות נכונות. שמחנו בזה.

אבל אז התחילו להגיע עוד בקשות. לאט לאט גילינו עוד חלקים של הפאזל. כמעט בכל שנה הוספנו שירות נוסף לתמהיל העזרה שאנחנו מציעים:

  • משפחות ביקשו עזרה במציאת מקום טוב להשקיע את החסכונות שלהם (כך נולדה קרן הנדל״ן שלנו).

  • עובדי הוראה רצו עזרה במיצוי הזכויות שלהם ובלקבל כספים שמגיעים להם (כך נולד השירות המקיף שלנו לעובדי הוראה).

  • משפחות שהגיעו לייעוץ פנסיוני שאלו איך אפשר לעזור להורים שלהם שכבר הגיעו לגיל הפרישה (כך נולד שירות ייעוץ הפרישה ושירות עריכת הצוואה וייפוי הכח).

  • גילינו שעם קצת מאמץ אפשר לעזור לכל אחד לקבל חזרה כספים מהמדינה (כך נולד שירות החזרי המס).

  • ומשפחות המנהלות עסק עצמאי רצו שנעזור להם בכל מה שקשור לניהול העסק והכספים בעסק שלהם - וכך נולדה לה, לאחרונה ממש - מחלקה לייעוץ עסקי, עוד נספר לכם עליה בהמשך.

ככל שהזמן עבר, הבנו שאנחנו הופכים אט אט לחברה אחרת, שלא רק מציעה עזרה נקודתית אלא שבאמת מקיפה את כל התחומים ויכולה לעזור למשפחות בכל שלב, מלפני החתונה ועד גיל שיבה. שאנחנו מכירים כבר את כלל השיקולים של חלק ניכר מהמשפחות שאיתנו, הם, בני המשפחה והצרכים שלהם, ואנחנו רוצים להמשיך את מה שעשינו עד עכשיו, רק בצורה הטובה ביותר שאפשר, מה שגם גורם לנו לבשל במטבחון שלנו שרותים נוספים אותם ניתן בהמשך הדרך.

אז מעכשיו והלאה, אנחנו נקראים -

איתכם בכל צעד כלכלי. באמת איתכם ובאמת בכל צעד.

אנו איתכם בהחלטות, בחסכונות, בהלוואות ובטיפים טובים. אנחנו איתכם כשמתחתנים ואיתכם כשמחתנים ילדים. אנחנו אוזן לכל נושא כלכלי שאתם צריכים בו ייעוץ או עזרה, מדברים שקורים בעולם ועד לחסכון בקניות במכולת. הכל במקצועיות שליוותה אותנו תמיד, באמינות, בעין שרואה את טובתכם ובדיבור בגובה העיניים. אכפת לנו מכם.

כן, לוקח זמן להחליף שם, יקח זמן להתרגל (גם לנו :-), אבל השם פאזל יעזור לנו להתרגל לקונספט החדש של החברה - חברה שתעזור לכל משפחה לבנות את הפאזל הפיננסי השלם שלה באופן הטוב ביותר, ובאופן שמתאים לה ביותר.

ולסיום - תודה!

תודה שאתם איתנו, נותנים בנו אמון, מייעצים, שואלים ומשתתפים. כמו שכתבנו לאורך הדרך, החברה היא לא רק אנחנו, היא גם ובעיקר אתם.

מתרגשים מאד לקראת השלב הבא ומאחלים לכולנו שבזכות השינוי נוכל לקחת צעד גדול קדימה ויחד נוכל לצמוח ולהצליח.

שיהיה לכולנו בהצלחה, בעזרת השם.

צוות 'פאזל׳ (לשעבר - ברק ייעוץ והשקעות)







611 צפיות0 תגובות
bottom of page